KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Sunday, February 28, 2016

dinturtle

Bancian PRU14 - Sokong Najib = Undi BN..... Jom Undi !




Rasa masanya sesuai untuk saya buat satu lagi Bancian bagi menguji tahap sokongan pengunjung blog ini kepada BN sekiranya Najib masih lagi memimpin BN pada PRU14. Maknanya Najib masih bercita2 nak jadi PM untuk penggal seterusnya ......

Sebab tidak ada sesiapa pun yang mahu jawab persoalan bagaimana rakyat mahu menukar PM tanpa menukar kerajaan, gambaran yang kita dapat adalah ........ jika anda sokong Najib terus jadi PM selepas PRU14, maka Undilah BN.

Rakyat tidak diberi pilihan untuk memilih siapa PM yang mereka mahu. Dari dulu lagi itu menjadi hak ahli Umno.  Rakyat hanya berhak untuk pilih parti mana jadi kerajaan.

Selama ini perkara sebegini tidak pernah timbul. Zaman Paklah, mujur Paklah punya kesedaran diri bahawa rakyat menolak dirinya sebagai PM dan atas dasar mengutamakan parti, maka Paklah dengan rela mengundur diri.

Tapi Najib tidak punya kesedaran diri yang sama. Najib masih perasan dia adalah PM kesayangan rakyat Malaysia. Najib masih merasakan rakyat akan tetap mahukan dirinya terus memerintah selepas PRU14.

Makanya saya terpanggil untuk buat bancian ini sebagai satu mesej kepada  ..... sesiapa yang mahu menerima mesej.

Sebab blog ini tidak dapat diakses, dan bagi mengelak IP yang sama mengundi lebih dari sekali, maka Bancian PRU14 @ Sokong Najib Undi BN ini saya adakan di blog klon http://dinturtleoriginal.blogspot.my/

Ada di penjuru atas sebelah kanan laman tersebut  -




Bancian bermula setengah jam lalu dan akan berakhir pada 3/3/2016 jam 1 pm. Mohon sebarkan ya !


PS - Saya cabar pro Najib untuk mengadakan Bancian yang serupa ...... kalau berani. 


dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

11 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
February 28, 2016 at 7:43 PM delete

Maaf...kami sekeluarga memang tidak akan undi bn lagi. Sekian.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 28, 2016 at 8:20 PM delete

After years of Merdeka, we are not stupid and we plainly don't trust UMNO anymore...You can keep your lies among your Minister and your ball carriers.

Reply
avatar
February 28, 2016 at 9:08 PM delete

Andai kata sekira nya AMANAH, PKR atau DAP tidak meletak kan calon di tempat saya sudah pasti saya sekeluarga dan kenalan yang telah saya temui tidak akan keluar mengundi, buang masa aja.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 29, 2016 at 3:42 AM delete

Hairan ! masih menganggap otak rakyat macam tahun 80an. Rakyat bukan bodoh macam dulu.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 29, 2016 at 11:20 AM delete

Undi bn sekiranya ada najib hukumnya haram..ce tanya tuan hj hadi..mesti dia ckp hukum wajib..ini ulama yang pening..kasi buang saja..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 29, 2016 at 12:49 PM delete

Syabas bro DT.... kami setia kpd DT, walaupun DT asalnya pembela kerajaan BN, dan sentiasa melempang PR, tapi DT punya perinsip dan tetap bertahan dgn prinsip hingga kini... syabas diatas keberanian dan kepahlawanan DT... tak macam pahlawan Bugis tu...
Jawapannya akan mengundi selain BN, atai tak mengundi langsung... itulah keputusan keluarga saya .. (Empat orang).

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 29, 2016 at 4:19 PM delete

Parents saya sebelum ni pengundi tegar Kerajaan..mai kat saya and adik2 masih menyokong kerajaan namun tidak sesetia parents..bagi orang muda apa yang saya nampak mereka tidak melihat kepada parti, tapi lebih kepada apa parti itu perjuangkan. Jadi orang muda tak semestinya sampai mati mengundi sesebuah parti seperti orang dulu2 yang sungguh taat setia. dari kedudukan sekarang selepas pelbagai masalah yang najib bawa, kami selain bapa saya sepakat mana pun parti kami pangkah asalkan bukan BN. Niat kami hanya nak jatuhkan Najib. Biarlah jika terpaksa mengundi DAP kerana tahap menyampah dah tak dapat nak bendung. Cuma bapak saya still minded orang lama2 yang setia kepada parti tanpa peduli apa yg berlaku.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 29, 2016 at 6:48 PM delete

Umno kami bkn melatu bodoh lagi tau.Bkn tak syg Umno tapi dah hilang hormat dkt Umbo sbb ckp x serupa bikin dan flip flop.Pm jwp tuduhan pun x konsisten.Buat malu ane.Tpm jwp soalan bangla pun 1.5 juta pun mcm najis.Kotor tp wangi..

Reply
avatar
abu hassan
AUTHOR
March 2, 2016 at 10:07 PM delete

Kirim salam dgn Najib....saper dia nie..naik menyampaah lah pulak...asyik hal dia lagi..bini dia buat derk jer la nie..

Reply
avatar
lost
AUTHOR
March 3, 2016 at 12:52 PM delete

bodohlah kalau masih biarkan diri diperah utk kemewahan dia dan sukusakat dan talibarut

Reply
avatar