KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Saturday, March 19, 2016

dinturtle

Najib - Saya Tidak Curi Duit Rakyat ! Hmmmm ... Tahun Lepas Najib Cakap - 1MDB Tak Pakai Duit Rakyat ! Erk ..

Mkini
"Tuan-tuan dah kenal saya. Saya ini bukanlah (seperti) apa yang dikatakan oleh orang belah sana (yang ingin menjatuhkannya). Saya bukanlah macam itu. Saya telah jaga Pahang (dan negara) dengan sebaik-baiknya.

"Kalau saya nak rompak dah lama saya rompak hutan (balak) sini (Pahang). Saya tidak ambil seinci pun, sebatang pokok pun saya tidak ambil, saya tidak ambil lombong bauksit, saya tidak ambil apa-apa.

"Bila saya jadi perdana menteri saya tidak ubah pendirian saya, saya tidak akan ambil harta rakyat, jangan ingat saya penyangak, jangan ingat saya mencuri harta rakyat, saya perdana menteri untuk rakyat,"


Point utama Najib adalah -  Saya tidak curi duit rakyat !

Cai2 Najib boleh relaks.... ramai yang dah siap sedia nak serang sesiapa saja yang berani ubahsuai atau persenda ayat Najib itu. Contoh2 silam Tun Mahathir kononnya nak tunjuk yang Tun dulu pun songlap duit rakyat, dah tersusun untuk di copypaste sebagai jawapan.

So ...... Saya tak nak komen apapun ! Okeylah kalau itu yang Najib cakap, saya terimalah.
 




" Ini ( 1MDB ) bukan duit rakyat "


Err .... yang ini pun saya tak nak komen apa2 !

dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

6 comments

Write comments
Cik Minah
AUTHOR
March 19, 2016 at 11:45 PM delete

Saya tak curi, saya cuma ambil saja masuk ke
dalam akaun saya.

Reply
avatar
March 20, 2016 at 12:13 AM delete

Salam din. Menangis lagi puak Najib

Reply
avatar
Cik Minah
AUTHOR
March 20, 2016 at 7:54 AM delete

Dia cuma berani cakap kat orang kampong.
Ditanya reporter, dia lari dan suruh polis tangkap.
Ajak berdebat, dia semunyi sebab takut diculik IS.....HEHEHE.
Bolehlah tunjuk lagak depanmakcik dan pakcik felda.
Mereka datang pun dibayar Rm50 inggit.
Mampo ke orang yang sanggup berpanas demi rm50 inggit
mengeluarkan soalan cepu emas kat Najib.
Najib bercakap ONE WAY TIKIT
Sama macam bercakap dengan tunggul.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 20, 2016 at 7:58 AM delete

Ha...ha...ha...good one!

Najib & talibarut2, secara matematiknya, deklarasi kamu tak ngam lah. Ini bukan kisah cinta, ini jenayah!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 20, 2016 at 9:43 AM delete

Sy suka komen saudara..komen win

Reply
avatar
aku
AUTHOR
March 20, 2016 at 12:26 PM delete

Tak teringin ke buat kat Selangor? Negeri2 kaya semua kat pembangkang, tinggal negeri2 miskin..tu yang agaknya kena cari alternatif lain nak cekau duit..ha.ha..

Reply
avatar