KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Thursday, June 16, 2016

dinturtle

Duli Yang Maha Mulia Datuk Seri Paduka Najib Bin Razak ! Sindiran Tajam Dari Tun Mahathir @ PRK Kuala Kangsar


Kehadiran Tun Mahathir di Pekan Manong pagi ini mendapat sambutan yang hangat dari penduduk tempatan. Walaupun cuaca panas namun ramai yang hadir untuk memberi penghormatan kepada negarawan kita sambil mendengar amanat yang ingin beliau sampaikan.

Turut memberi ucapan adalah Datuk Hamidah, Datuk Kamelia ( mantan Naib Ketua Wanita Umno ), Datuk Khairuddin dan calon Amanah, Dr Termizi. 


Calon BN Bukannya Orang Kuale Pun ! 




KLiK untuk ke Youtube


Duli Yang Maha Mulia Datuk Seri Paduka Najib Bin Razak ! 



KLiK untuk ke Youtube


Majlis kedua yang Tun hadir pula adalah di Bandar Baru Jerlun di mana majoriti yang hadir adalah dari kaum Cina. 
LEBIH MERIAH !

Wakil Team Deklarasi En Razak dari Kedah menyerahkan sebahagian dari borang2 Deklarasi Rakyat yang berjaya dikutip sepanjang kempen PRK sehingga semalam.

dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

7 comments

Write comments
Cik Minah
AUTHOR
June 16, 2016 at 6:59 PM delete

Dapat sambutan juga Tun Det kat Kuala Kangsar.
Patotlah blog-blog DEDAK semua kepanasan....HEHEHE.

Reply
avatar
Tajul
AUTHOR
June 17, 2016 at 12:12 AM delete

Di atas kertas memang Barisan Najib akan menang..

Namun jika Allah s.w.t. berkehendakkan sebaliknya maka akan jadi jua sebaliknya..

Ayuh org kuala & sg besar bangkitlah tunjuk kepada dunia sama ada anda masih celik.. Atau masih buta dek buaian dakyah songsang tv3 dan utusan..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
June 17, 2016 at 1:44 AM delete

Duli Yang Maha Mulia Dato' Seri Paduka Najib Bin Razak... hehehe... ampun tuanku Najib... sejak bila negara ni diperintah oleh raja mutlak ni ekk... hmm sejak 2009... raja bersiong...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
June 17, 2016 at 3:26 AM delete

Pengilang Dedak sedang melipat gandakan pengeluarannya khusus di pasaran K kangsar dan Sg Besar.

Reply
avatar
June 17, 2016 at 5:23 PM delete

Jika diamati apa yang berlaku dlam negara ni bolehlah disimpulkan bahawa majoriti leader yang ada tidak layak jadi leader.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 17, 2016 at 3:37 PM delete

Usah kata nak jadi pemimpin nak jadi orang Mukmin pun belum tentu lepas lagi Selagi adanya sifat memburuk buruk dan membuka aib sesama kita. Sifat keji yang sangat disenangi oleh pemimpin Cina DAP sentiasa ada pada bangsa Melayu. Mereka ingin untuk melihat supaya bangsa Melayu berpecah belah dan setakat ini mereka sudah pun berjaya. Label pemakan dedak adalah ciptaan Nga Kho Meng telah di terima pakai oleh orang Melayu jenis pendendam dan DAP telah berjaya supaya perkataan "pemakan dedak" sentiasa disebut dgn bangganya oleh setiap orang Melayu yang senang untuk bersekongkol dengan parti Cina komunis DAP. Yang rugi itu adalah kita sebab terlalu bodoh untuk ikut semangat berdendam, tetapi sebaliknya yang berjaya akhirnya adalah pemimpin Cina DAP dan tidak sia sia mereka memdapat latihan khusus untuk meruntuhkan perpaduan orang Melayu dari jurulatih yahudi yang berpengkalan di Singapore. Sesungguhnya sekarang mereka sedang melancarkan serangan terhadap bangsa Melayu hanya dgn menggunakan proxy Melayu yang masih tidak sedarkan diri malah berbangga pula bergaduh sesama seugama dan bangsa. Bodohnya kita rupanya.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 18, 2016 at 11:03 AM delete

cina mca dan cina gerakan ko campak dekat mana?

Reply
avatar