KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Monday, June 13, 2016

dinturtle

PRK SB dan KK - Jika Benar Dakwaan Ini, HENTIKANLAH !

Betul ke ada orang mendakwa parti BN telah menggunakan pelajar2 yang baru masuk Universiti bagi tujuan kempen politik di PRK Sg Besar dan Kuala Kangsar ?

Imej di bawah saya copy dari rakan FB Yaakob Osman ... cuba anda baca dulu -




Jika benarlah apa yang didakwa, HENTIKANLAH !

Jangan diganggu para pelajar itu. Kalau setakat nak meramaikan majlis, ramai lagi manusia di luar sana yang boleh di'salahguna'kan .Baju Merah kan ada ...

Tindakan sebegini akan makan tuan di masa akan datang tatkala para pelajar itu layak untuk mengundi. Tidak ada siapa suka dipaksa melakukan sesuatu yang mereka tidak suka.

Amacam para ibubapa semua, apa perasaan anda jika niat murni anda menghantar anak2 ke menara gading di'hijack' untuk tujuan politik ?

Tidak menghairankan jika majlis melibatkan pemimpin2 besar BN, akan kelihatan beratur bas2 disepanjang jalan berhampiran lokasi. Setakat nak jaga hati pemimpin konon mereka dipuja rakyat padahal hadirin sebenarnya diimport dari luar, buang masa jer ...

dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
June 13, 2016 at 4:48 PM delete

Baju merah? Tengah merajuk kot..tak dicalonkan!

Reply
avatar
PutraKraken
AUTHOR
June 13, 2016 at 6:48 PM delete

Salam Bro

Saya dah kata dah....Malaysia adalah sebuah negara biri biri yang diketuai oleh gerombolan serigala.(Nation of Sheep lead by a pack of Wolves)

Bebudak yang baru lepas sekolah tu lain tak de...ada habuan apa nak kira...RM50 ke RM100 lumayan jugak. Bujang sengkek...kita pun macam tu jugak dulu. Yang penting soru...sokong tak sokong...siapa tahu...wa tak kesah punya. Kalau tak de RM...gi mamposlah...

Itulah kerja UMNO...menang sorak kampong tergadai....tapi sekarang ni sorak pon kalah jugak.

UMNO Khianat Agama, Bangsa dan Tanahair.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
June 14, 2016 at 7:46 AM delete

Assalam Bro , UMNO tak bersalah TETAPI yang bersalah dan kotor ialah Najib dan pentol-pentolnya.Merekalah yang sedang merosakkan UMNO.......

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 14, 2016 at 5:26 PM delete

Senang sangat percaya kepada screenshot begini.

Reply
avatar