KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Thursday, July 28, 2016

dinturtle

Biar Betul ..... DIA CUCUK BOTOX ! ! ? ?


Dia cucuk tang situ ...... dia cucuk tang sini ..... tang sini ......tang sini ....

Hah ? ? ! Ko biar betul bro ......

Betuuuul ....... Dia pakai botooooooox.... wa cakap lu

Jantan ?

La... nak heran apanya ? Ramai lelaki sekarang cucuk botox. Terutama yang glamer2, yang suka orang puji2, diorang ni nak selalu kelihatan muda dan hensem di mata orang ramai.

Ok, kalau artis tu mungkin taklah terkejut sangat. Tapi orang politik .... well ... DIA cucuk botox ! ???

Tak payah nak terkejut la .... ko cuba tengok muka dia betul2.... agak2 ko ori ke ? Ke macam dah kena renovate ? Banding ngan umur dia .....

Entah, aku tak berapa pandai bab tengok muka orang ni... tapi DIA PAKAI BOTOX ? ?

iYA.....  bukti semua ada.

? !!! silap kot ..... Bukan bini dia ?

Dah bila laki dia pakai, bini dia pun nak sama lah !

Pulaaakk ..... pendek kata - dua2 cucuk Botox ?

A-aah. Makan juta-juta ringgit juga tuh..

JUTA ? Giler aah.......  Tapi Botox ? ?  DIA pakai botox !! ???


dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
July 28, 2016 at 2:14 PM delete

Botox Din? Bukan susuk ka? Saja gurau hehe..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
July 28, 2016 at 2:33 PM delete

Sapa tu din? Pasangan sejoli bijan dan hamsor ke?
kah kah kah

Reply
avatar
diny yusof
AUTHOR
July 29, 2016 at 12:12 AM delete

Kalau si bijan tu tak tau la den .

Tapi klu yang botino tu confirmed ... Bukan lah baru sekarang jo ... 10 tahun dulu dah buat "renovation " ...

Yang x bolih "renovate " size badan jo . Macam mano nak "renovate " badan dio , nafsu serakah dio , jin Tanah yo yang tau !!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
July 30, 2016 at 2:34 AM delete

Yg tino tu konfem cucuk botox - bulih tau dari hidung org yg cucuk botok ni hidung depa jadi lain macam mancung terlebih mcm hidung witch yg terbang naik penyapu tu. Tp tino yg ini terbang naik jet.

Reply
avatar