KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Saturday, August 6, 2016

dinturtle

Gelek Power Di Mesyuarat Puteri Umno Kota Baru ?






Fikir banyak kali juga sebelum siarkan gambar ( dari SINI ) dan video acara sama ( dari FB Rafi Awg Kechik ) mengenai persembahan Tarian Gelek di Mesyuarat Puteri Umno Kota Baru .... bukan apa, takut geng2 Parti Baru marah saya ..... nanti adalah yang hentam saya kata, macamana nak tarik orang Umno masuk Parti Baru kalau ko siar gambar video tu ! 


Well .... itulah cabaran yang korang kena UP kan lagi ...

Relek la .... tarian gelek jer, apa ada hal. Kat Kazakhstan benda biasa jer ni ...


Cuba dengar gelak tawa sukaria hadirin .... mana ada masalah dalam kepala mereka. 


Layan jer ..... 



KLiK ke Youtube


dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

36 comments

Write comments
Ijan Ariff
AUTHOR
August 6, 2016 at 4:19 PM delete

Cam dah jd zaman jahilliah lak..tudung tp gelek..menaikkan nafsu jantan..mn pegi sifat malu nya perempuan islam yg bertudung..yg bergelek san yg tgk gelek sama2 dosa nya..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 6:00 PM delete

Walau malu sebahagian dari iman...apa ada hal, MO1 tak ada istilah malu...iman steady! Berita harian hari ni dia kata dia nak jadi perdana menteri mutlak bukan dipengaruhi Tun M...'tapi siapa tak sayang bini oii!'

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 6:05 PM delete

UMNo apa nie. Nampak betul UMNO sekarang bukan memperjuangkan Islam dan adat Melayu. UMNO sekarang dah sampai tahap sakit teruk

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 6:18 PM delete

Budaya UMNO. Dunia akhir zaman. Tau pulak isthigfar tu tp layan jugak...aduiii...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 6:52 PM delete

Bertudung mungkin berfesyen aja beb.....tapi gelek tetap akak gelek.....ya arribbaa....!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 7:41 PM delete

Chronical brain damage to all umno members..
Especially puteri umno...!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 7:58 PM delete

This is not about Puteri Umno,or political parties. This can be anybody who doesn't has any fear of Allah and low of iman... full stop!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 8:31 PM delete

Lebih obscene dari selena gomez. Kenapa saya kata begitu? sebab pompuan2 ni berhijab.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 10:03 PM delete

Bakpo lah kat bumi kelantan yg jadik lagu nih.. Imej dah la berhijab..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 10:17 PM delete

Ok la tu...nak gelek pun pakai tudung..

Reply
avatar
August 6, 2016 at 10:22 PM delete

Yg ni la kehebatan umno..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 11:04 PM delete

mek kelate apo pun bole belako..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 11:07 PM delete

Ehh buat-buat pelik pulak.. Macamlah orang tak tahu perangai sebenar puak-puak demo.

Buah Pauh

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 11:11 PM delete

Wei bakpo lah jadi gitu? Anok sapo joget gitu? Tok tahu malu ko? Tok takut Allah ko?

Hiburan hedonistik yang menjijikkanan berlandaskan nafsu serakah manusia yang tidak takut pada Allah ! Aku tidak akan undi parti keris telanjang.

A hedonistik entertainment based on worldly lust of immoral people who are not afraid of Allah! I will not vote the naked Kris party.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 6, 2016 at 11:28 PM delete

Mengapa ustaz dan ustazah dan ulama UMNO berdiam diri sebelum, semasa dan selepas pesta maksiat berlangsung di Kota Bharu? Adakah tuan puan tidak takut pada Allah dan siksaanNya yang amat pedih? Adakah tuan puan sudah lupa tentang Hari Pembalasan? Ingatlah pangkat, pengaruh dan kemewahan tuan puan tidak boleh dibawa ke kubur!

Reply
avatar
Zhuge Liang
AUTHOR
August 7, 2016 at 1:24 AM delete

Apa kata penasihat aji YAHADI...?

Reply
avatar
August 7, 2016 at 8:01 AM delete

Adakah sbb Din Pasir Salak yg minta? ... yg jd mangsanya Puteri Umno Kota Bharu , jadi bahan utk melampiaskan nafsu...

Mungkin juga, ini semua nk sabotaj Umno Kota Bharu dan Umno Kelantan supaya Umno tak menang dlm PRU14 nanti.
Umno sabotaj Umno ? Ada Pelbagai Kemungkinan...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 9:48 AM delete

Parti PAS yang menjadikan Islam sebagai matlamat perjuangan sudah pasti menolak hiburan hedonistik yang berlandaskan nafsu serakah. Ini bererti PAS bukan talibarut UMNU !

PAS menasihati UMNU supaya kembali kepada ajaran Islam kerana Allah dan RasulNya menyuruh umat Islam saling menasihati untuk kebaikan dan melarang kemungkaran dan kesesatan.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 10:18 AM delete

Puteri UMNU gila berjoget hiburan hedonistik berlandaskan nafsu serakah di hadapan pemimpin-pemimpin UMNU. Dahulu mereka gila berjoget tarian zumba dan poco-poco yang telah diharamkan oleh mufti-mufti. Sekarang mereka berjoget gelek power di hadapan pemimpin-pemimpin jantan UMNU yang boleh merangsang nafsu serakah jantan ke arah zina.

Soalan: Bagaimana wanita yang lengkap menutup aurat menari dikhalayak ramai?

Jawapan: Berdasarkan mazhab Syafie jelas ianya haram kerana ia terdapat gerakan lemah gemalai dan menggerakkan anggota yang menimbulkan fitnah seperti punggung.

Jabir ibn Abdillah r.a.a meriwayatkan, bahawa Rasulullah s.a.w. berkata kepada Ka'ab ibn 'Ajrah, "Semoga Allah melindunginya dari kepemimpinan orang bodoh, wahai Kaab. "Ka'ab lantas bertanya," Apakah yang dimaksudkan kepemimpinan orang-orang bodoh, wahai Rasulullah? "Nabi menjawab," Sepeninggalanku nanti, akan muncul para pemimpin yang tidak mengikuti petunjukku dan tidak pula mengambil sunnah-sunnahku. Barangsiapa membenarkan kedustaan ​​mereka serta menyokong kezaliman mereka, maka mereka itu bukan termasuk golonganku dan aku pun bukan bagian dari mereka. Mereka tidak akan dapat mendekati telagaku. Barangsiapa tidak membenarkan kedustaan ​​mereka dan tidak emndukung kezaliman mereka, maka mereka termasuk golonganku dan aku pun merupakan sebahagian dari mereka, dan mereka akan mendapat bahagian dari telagaku. Wahai Ka'ab ibn 'Ajrah, puasa adalah perisai, sedekah dapat menghapuskan kesalahan, dan solat merupakan kedekatan atau manual. Wahai Ka'ab ibn 'Ajrah, daging yang tumbuh dari barang haram tidak akan masuk syurga, dan neraka lebih utama untuknya. Wahai Ka'ab ibn 'Ajrah, manusia ada dua, ada yang menyerahkan jiwanya (kepada Allah) dan ada yang membiarkannya atau membinasakannya. "(HR. Ahmad dan Bazzar)

Puteri UMNU dan pemimpin UMNU tidak layak menjadi pemimpin umat Islam.

Reply
avatar
PutraKraken
AUTHOR
August 7, 2016 at 10:53 AM delete

Salam Bro

Eh!...apa nak kita herankan....itu dalah lumrah naluri manusia.
Manusia dianugerahi Allah dengan akal dan diimbangi dengan nafsu.
Apa yang berlaku boleh berlaku dimana mana dan oleh sesiapa sahaja.

Cuma malang...melayu selalunya punyai "selective mind". Kalau dirinya boleh...tapi orang lain tak boleh. Begitu juga dengan intepretasi agama. Bergincu,bertumit tinggi malahan poster orang bukan islam pon dikira melanggar syarak...tak boleh.

Ape kejadah semua ini....Malahan MUFTI pun ada yang MENGHARUS(SANI)kan Rasuah dan penyelewengan yang terang terangan dilakukan oleh pemimpin. Mana tidaknya...alasan kurang pengetahuan kewangan global dan AG Dedak Pandir mebersihkan pemimpin tersebut.
Ada juga MUFTI yang melabel sesama manusia...yang dia bilang kawan...dengan gelaran kapir harbi...Patutlah melayu mudah dipengaruhi oleh IS kalau Mufti berkata begitu...Kata kata Mufti adalah "FATWA"...bukan begitu?

Lubang Perut Ko!

MANA AKAL KAMU?...Di negeri Kelantan pulak tu...yang diuar uar kan sebagai "Serambi Mekah"...Munkin ada benarnya...Serambi Mekah zaman Jahiliah!... Menurut laporan...negeri Kelantan adalah dalam kedudukan paling atas diantara negeri negeri di Malaysia yang melayari laman web porno!...Memang napsu lelaki Kelantan paling hebat...sebab boleh terangsang dengan bunyi kasut tinggi dan gincu bibir...poster pun dah cukup mengghairahkan...itu sebabnya larangan dikuat kuasakan di Kota Baru.

Gasak korang lah!...

Reply
avatar
Osman Parang
AUTHOR
August 7, 2016 at 12:33 PM delete

Tak guna pakai tudung kalau pakaian ketat macam tu, bontot melentik dada terjojol hahaha.
Stim giler agaknya org2 umno kat sana eh ? Enjoyyyyyyy !

Reply
avatar
August 7, 2016 at 1:37 PM delete

Sampaikan walau sepotong ayat....walaupun pedih untuk didengar tetapi terdapat seribu kebaikkan. Pilihlah pemimpin yang memimpin dengan syariat Islam...yang boleh memimpin ke jalan keimanan dan ketaqwaan. Hidup di dunia hanyalah seketika...namun akhiratlah yang abadi. Syurga atau neraka. Ya Allah berilah kami dan mereka petunjuk dan hidayah. Amin

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 1:48 PM delete

PutraKraken,

Manusia dianugerahi Allah dengan akal untuk membezakan antara kebaikan dan keburukan. Allah dan RasulNya memerintahkan umat Islam saling menasihati untuk kebaikan dan melakukan kebaikan dan mencegah kemungkaran dan kesesatan dan mengawal nafsu syahwat dll.

Di negeri Kelantan, kerajaan PAS yang memerintah maka peraturannya tentulah berunsur Islam maka poster perempuan yang mendedahkan aurat tidak dibenarkan. Jika kamu berada di Kelantan, kamu perlu menghormati peraturan tersebut yang bertujuan mencegah maksiat. Jika tidak suka peraturan tersebut, kamu boleh belah! Mungkin kamu suka anak kamu mendedahkan aurat untuk menarik perhatian jantan-jantan keparat.

Kalau kamu tinggal di Kualu Lumpur, bukan setakat poster perempuan yang mendedahkan aurat, perempuan-perempuan yang mendedahkan aurat pun ramai dan ada yang pakai seluar sangat pendek ke shopping mall. Dan pusat hiburan maksiat, pusat judi, pusat dadah dan pusat-pusat lain pun bersepah di KL. Makcik taraf nenek pun pakai pakaian seksi walaupun dunia kata pergi, kubur kata mari. 'Ayam-ayam' import dari China dll dan pusat pelacuran pun bersepah. Negeri-negeri lain bagaimana? KL Serambi Jahiliah?

Masa aku mula-mula datang ke KL pun aku terkejut melihat 'mayat-mayat hidup' jantan betina bercengkrama di 'Lake Garden' pada waktu malam sehingga aku beristighfar.

Kamu menghina lelaki Kelantan seolah-olah lelaki-lelaki dari negeri-negeri lain semuanya bertaraf malaikat yang dijamin masuk syurga ! Yang jelas kamu adalah penganut ASSOBIYAH yang memecahkan perpaduan umat Islam.

Kafir Harbi adalah orang-orang yang menghina, memusuhi atau menentang ajaran Islam dan hukum Allah. Mereka juga telah melanggar perjanjian Perlembagaan Persekutuan iaitu ISLAM ADALAH AGAMA PERSEKUTUAN! Kita bersyukur kerana negara kita mempunyai mufti yang berani bercakap menegakkan kebenaran walaupun beliau telah diserang, dihina, dikutuk dan difitnah oleh kafir harbi, puka munafik liberal dan puak jahiliah.

Nasihat untuk PutraKraken:
(1) Jika kamu Muslim, pergi belajar agama Islam sebelum menulis komen.

(2) Jika kamu kafir, mind your own business !

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 2:37 PM delete

Amin.

Semoga Allah membimbing kita semua ke jalanNya yang lurus dan benar dan kita semua berjaya dan sejahtera di dunia dan akhirat. Amin.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 6:18 PM delete

Apa orang buat Adalah Antara mereka Dan tuhan. Kenapa you nak menghakimi mereka. You ingat you ini tuhan. Who are you to judge others. Memang orang Kelantan cakap tak setups bikn. Tengok how backwards Kelantan. Ramai orang Kelantan tepaksa Kerja do negeri lain seperti johor Dan singapore.Dan mengeluh tentang stupid kelantenese yang tak boleh mengurus negei sendiri.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 6:22 PM delete

Malu betul tenguk perempuan2 itu menggoyang bontot dan dada mereka dikhalayak ramai tapi untuk tujuan apa? Nak jual badan ke nak tayang body ke? Berapa harganya? Dunia dah nak akhir zaman, pemimpin pencuri disanjungi manakala anak buah bertudung rapi menjual diri....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 7:12 PM delete

Anon 6:18 PM menulis: Apa orang buat Adalah Antara mereka Dan tuhan.

Jawapan kita:

Amar makruf dan nahi mungkar (الأمر بالمعروف والنهي عن المنكر‎) berasal daripada peristilahan ayat al-Quran yang bermaksud "mengajak manusia kepada kebaikan dan mencegah kemungkaran".


Anon 6:18 PM menulis: Kenapa you nak menghakimi mereka. You ingat you ini tuhan.Who are you to judge others

Jawapan kita:

Selepas ayat tersebut Anon 6:18 PM berlagak 'tuhan' dan menghakimi orang lain bermula dengan ayat Memang orang Kelantan cakap tak setups bikn ...bla...bla...bla...bla...stupid kelantenese yang tak boleh mengurus negei sendiri.

YOU 'Anon 6:18 PM' ARE A SHAMELESS HYPOCRITE ! You are worse than a liar because you are a liar that's also a hypocrite! And I truly pity you!


Reply
avatar
August 7, 2016 at 9:30 PM delete

belajarlah memaafkan, kita semua bukan malaikat

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 7, 2016 at 10:42 PM delete

Semakin menyerlah keparahan perilaku ahli dan pemimpin UMNO ini, wanita yang membuat aksi gelek bontot berahi dijadikan bahan cuci mata erotik percuma. Sah kepala dah tak betul.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 8, 2016 at 9:20 AM delete

Bodo... hak budaya melayu ada tak mau buat..budaya arab pulak ambik.. Bangga lah jadi melayu..jangan menjulang budaya asing.. kalau buat tarian zapin, makyong, inang dan joget tak pe la ..ini bergoyong punggung buat ape..bodo ...

Reply
avatar
adam leekarl
AUTHOR
August 8, 2016 at 9:43 AM delete

Damn, Tarian tiang bila g ? Nk g tgk lps ni, huhuhu..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 9, 2016 at 2:26 AM delete

He he he. . . !

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 9, 2016 at 11:50 AM delete

Menangis songkok tu bawak ke mesjid yob.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 9, 2016 at 4:17 PM delete

Oklah tu...yang tak nak tengok pi blog agama.

Reply
avatar
August 10, 2016 at 1:06 PM delete

Di Kelantan? Seolah membenarkan kata2 Ahmad Maslan thadap Kelantan. Insaflah wahai wanita2 dan puteri2 umno. Jagalah maruah diri. Jangan biar diri anda dpandang murah, hina dan jijik hanya kerana mengejar duniawi. Semoga hidayah NYA terpalit dihati kamu semua yg berada di dalam majlis itu.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 11, 2016 at 12:06 AM delete

Yg bodoh je tinggal. Dah bodoh jahil pulak. Ish. .

Reply
avatar