KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Wednesday, September 28, 2016

dinturtle

Depan Umno DOJ Adalah Dajal ! Depan Wartawan Asing, Kita Akan Beri Kerjasama Penuh - Hahaha Najib Munafik !


"Kami sama-sama mengambil berat tentang tadbir urus yang baik di Malaysia dan kedaulatan undang-undang," katanya kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Canselor Jerman Angela Merkel, apabila ditanya mengenai siasatan antarabangsa itu.

"Jadi dalam lingkungan tadbir urus yang baik dan kedaulatan undang-undang, Malaysia akan melakukan yang terbaik untuk bekerjasama dan melakukan apa yang perlu," katanya seperti dilapor Reuters. - Mkini.


Hahahahaha .... Lawak beb !

Di depan orang Umno, di depan orang kampung Najib cakap apa bab siasatan DOJ Amerika ? Campurtangan asing !  Usaha luar nak jatuhkan kerajaan Melayu Islam ! 

Sekor tu siap kata Amerika nak bunuh orang Melayu !

Tapi bila berada di luar negara dan ditanya wartawan mengenai siasatan DOJ, apa kata Najib ? - Kita akan lakukan yang terbaik untuk bekerjasama dan melakukan apa yang perlu !


Hahahahahaha ...... Kalau bukan HIPOKRIT atau MUNAFIK, tak tahulah apa lagi label yang sesuai.

Kenapa tak gunakan kesempatan itu untuk hentam DOJ dan anasir2 luar yang kononnya mahu menghancurkan negara kita ? Tunjukkanlah keberanian anda wahai Najib. 

Walau petir menyambar bumi ...... hahahahahahaha ...... Piiiiiraaaaah !

Satu lagi point lawak - Macamana nak beri kerjasama kalau semua maklumat yang sudah disemak dan disiasat oleh Ketua Audit Negara dijadikan rahsia kerajaan di bawah OSA ?

Nak berpandukan laporan kewangan yang sudah diaudit, pihak juruaudit Deloitte sendiri bagi kata laporan yang mereka tandatangan itu tak boleh pakai.

Takkanlah dalam negara sendiri maklumat 1MDB dirahsiakan tapi untuk pihak luar negara, maklumat itu diberikan ?

Nampak tak permainan Najib ? Cakap berbelit2 ..... 

Kemudian ada hati pula nak bandingkan dirinya dengan Tun Mahathir ..... hahahahaha .....

dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

14 comments

Write comments
September 28, 2016 at 8:07 AM delete This comment has been removed by the author.
avatar
Anonymous
AUTHOR
September 28, 2016 at 9:24 AM delete

Kalau Najib aje sorang yg pe'el macam ni negara mgkn tak terjerumus spt hari ini. Dia jadi kuat sbb sokongan talibarut2 (yg sememangnya ada kepentingan & nak jaga periuk nasi). Berdegar2 ustaz2 ckp pasal rezeki yg ditentukan Allah, khusyuk org2 melayu mendengar. Lepas tu ibarat masuk angin keluar asap...
Yang golongan VIP....macam kata Tun, hilang entah ke mana...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
September 28, 2016 at 9:59 AM delete

Tak ubah macam orang gila babi atau baik sikit jenis manusia isim atau gila meroyan. Pahlawan kepala pu..ek apa macam tu???. Kalau pahlawan sewel macam ni pun pencacai pencacai boleh sokong, bayangkan la taraf dan maruah para pencacai tu Din. Memang satu fenomena realiti gila babi berlaku di Malaysia di era Najib Razak ni.

Reply
avatar
September 28, 2016 at 1:59 PM delete


Salam Din. Tulah yang jenis yang layak dipanggil "mengkarung" atau "sesumpah".

Reply
avatar
rahman jpc
AUTHOR
September 28, 2016 at 2:15 PM delete

kita ingin juga tahu apa pendirian nya d depan tun rahah pula.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
September 28, 2016 at 8:20 PM delete

Sorry to say as a parent, i believe the fruit doesn't fall far from the tree. Examples are in your own family ask yourself how different are you from your parents. Courage to ask questions & honesty in answering. A mother/father is still human with weakness & failings, i know coz i am a mother, i tell my children, be better than me....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
September 28, 2016 at 8:23 PM delete

Din...ko tak rasa berdosa ker menyebar fitnah?Tak takut ker dosa fitnah yg ko sebar semakin bertambah bila disebar oleh org lain.
Seingat aku..tak pernah pon najib bercakap sedemikian.Respon pertama najib selepas sidang akhbar DOJ dulu ialah akan memberi kerjasama dan bawa mrk yg didapati bersalah ke pengadilan.
Selepas siasatan DOJ memaklumkan mmg tiada berlaku spt yg didakwa dan difahamkan laporan tersebut dilakukan oleh puak anti najib.
Sedih...kerana gila akan kuasa dunia..yg ada agama mcm tak ada agama melakukan fitnah.Seolah2 yakin tak akan mati dan diazab...

Reply
avatar
dinturtle
AUTHOR
September 28, 2016 at 8:48 PM delete

"Selepas siasatan DOJ memaklumkan mmg tiada berlaku spt yg didakwa dan difahamkan laporan tersebut dilakukan oleh puak anti najib."

Fuuuh .... hebat ! Dalam menuduh orang lain fitnah, saudara sempat menfitnah juga !

sebab itu saya jarang nak lepskan komen2 pro Najib. Mereka suka lari topik, bahasa biadab dan turut sama menfitnah.

Reply
avatar
Tajul
AUTHOR
September 28, 2016 at 11:49 PM delete

Biasalah din..

Anon 0823 tu makin kuat kerjalah lepas dapat dedak dan br1m siang tadi huhu..

Reply
avatar
diny yusof
AUTHOR
September 29, 2016 at 12:19 AM delete

Yop 8:23..

Awak ni baca laporan yang mana satu ??

Reply
avatar
tatang ka
AUTHOR
September 29, 2016 at 2:08 AM delete

Astaga 8:23
Dari planet mana kau ni? Ketinggalan masa kah?
Just came back from the past?
Ya Tuhan just got your dedak right!

Reply
avatar
Nasir Rais
AUTHOR
September 29, 2016 at 7:07 AM delete

Din terbaik...teruskan usahamu

Reply
avatar
unggu
AUTHOR
October 1, 2016 at 11:53 PM delete

Mamat ini tahu baca utusan dan tengok tv3 saja

Reply
avatar
October 5, 2016 at 10:04 AM delete

Kata lah apa saja...Najib dah hilang rasa malu,dia boleh cakap macam orang jujur walau pun dia tahu orang tak percaya.sekarang dah mula belajar hafal surah ikut style Hadi Awang, bab Ugama ni jarang orang berani bangkang... lagi senang kelentong.

Reply
avatar