KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Tuesday, October 11, 2016

dinturtle

Program Konvoi Bersih 5 Terengganu 21 dan 22 Oktober






Bersih 5 ni tak haram kan ? Maksud saya, tidak melanggar undang2 negara Malaysia kan ? 

Tidak ada dengar pun sesiapa yang punya authority kata Konvoi Bersih 5 yang kini rancak berjalan di serata negara adalah menyalahi mana2 undang2. Malah pihak Polis pula beri kerjasama dalam mengawal trafik dan mengawal keadaan supaya terkawal ... maknanya OK lah kan.

So .... di sini saya pamerkan program Konvoi Bersih 5 bagi negeri Terengganu yang berlangsung selama 2 hari -

21 Oktober ( Jumaat ) bermula di Kuala Besut hingga ke Kuala Terengganu

22 Oktober ( Sabtu ) dari Kuala Terengganu berakhir di Kemaman ( sempadan dengan Cherating )

Bukan saja baju kuning dan merah boleh ikut sama, baju hijau, biru, ungu, kelabu, hitam, putih semua pun boleh ikut sama.

PS - Janganlah ada pihak yang buat provokasi ya. 




dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

6 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
October 11, 2016 at 12:40 AM delete

Confirm Mafia baju merah pentaksub dedak mesti kacau & provok punyalah mafia mana ada ikut undang2 dewa besar mereka si alnajibul samahah ajar macam tu lagikan dewa besar perlembagaan negara pun dia langgar anak buah apa lagi ikut sama lah.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 11, 2016 at 6:50 AM delete

En Din, kenapa bersih hanya memperjuangkan demokrasi berparlimen tapi tidak meletakkan perjuangannya seiring Raja Berpelembagaan? Sbb itu kita syak perjuangan Bersih tak ikhlas utk semua dan ada agenda dipengaruhi besar oleh puak Liberalist. Mrk mahu ubah perlembagaan kalu mrk menang dlm perjuangan mrk ini.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 11, 2016 at 10:39 PM delete

Alaa duk sibuk bersih mau ubah plembagaan negara nak ubah perlembagaan negara perlu majoriti 2/3 kurang2 mau 140 kerusi parlimen abis tu brapa kerusi dap bertanding ada sampai 100 kerusi? Kerja nak menakutkan rakyat saja ada dap gasak 2.5 billion yang terang duk langgar perlembagaan skang sape raja2 tak bagi buat mkn di gasak juga buat tanpa sign dan pekenan raja2 sape?

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 13, 2016 at 1:59 AM delete

Kalau takut depa menang kita kena bersatu lah.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 13, 2016 at 2:07 AM delete

Geng merah tu cuba create exit plan utk ayahanda depa. Ada kecoh2 skit. Buat2 keselamatan terancam. Lepaih tu chaboot la.. apalagi. Alaa mcm thaksin.

X terkejut la bila tgk ada anggota yg berlembut dgn geng kuning nih. Apa ingat depa tu seronok sangat ka dgn keadaan negara mcm la ni.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 27, 2016 at 11:59 PM delete

Bersih hanya alat pembangkang untuk menarik minat rakyat supaya benci kerajaan..rakyat sudah bosan..hanya tinggal mereka yg fanatik dengan dap saja ikut serta..

Reply
avatar