KLiK Gambar Untuk Pendaftaran ONLINE BERSATU

Saturday, October 8, 2016

dinturtle

TAHNIAH Baju Merah ! Andalah Wira Umno !


Baju merah dibawah Jamal Ikan Bakar mengganas lagi sambil memberi bayangan apakah bentuknya Malaysia ditahun-tahun akan datang jika anda tidak mengubahnya.

Malaysia akan jadi negara mundur, terbahagi kepada kumpulan samseng dan rakyat seperti anda dan saya.

Kumpulan samseng akan bermaharajalela, memukul siapa sahaja yang tidak sehaluan dengan mereka.

Hidup harmoni antara kaum yang kita pelihara selama ini dan yang amat penting untuk kesinambungan Malaysia ini akan hancur. Kumpulan merah ini hampir semuanya Melayu dan anda cuma perlu dengar maki-hamun rasis mereka untuk mengetahui apa yang akan berlaku jika parti penaung mereka itu terus berkuasa.

Negara akan mundur kerana tidak ada satu pun masyarakat samseng didunia ini yang pedulikan kemajuan. Asal mereka kaya, orang lain boleh pergi jahanam.

Inikah yang anda mahu? Masa depan beginikah yang anda mahu? Fikir lah masak-masak. 

Jika anda tidak mahu masa depan yang saya bayangkan tadi, anda cuma perlu buat satu perkara -- tolak parti pemerintah di pilihanraya yang akan datang.


Copypaste dari FB Mustapha Kamil


Itulah dia UMNO NAJIB. 

Pasukan baju merah yang diwujudkan tahun lepas dengan restu dan sokongan Najib ... Mengikut khabar angin, Baju Merah ini dibawa berbincang dengan parti2 BN yang lain, mendapat bantahan dari parti bukan Melayu BN tapi diredah juga oleh Najib. Nah ...... sekarang rakyat Malaysia boleh saksikan sendiri -  itulah dia wajah Umno Najib. 

Wajah disebalik topeng Wassatiyah atau Kesederhanaan yang dipakai oleh Najib. Semuanya lakonan jer .... Takdernya Wassatiyah di sebalik nilai songlapan 1MDB ... Ekstrim hingga pecah rekod dunia !

Takder Wassatiyah nya nilai derma yang direka oleh Najib  ... Ekstrim hingga pecah rekod derma dunia peradaban manusia sejagat !

Dan kini rakyat Malaysia dipertontonkan nilai Wassatiyah Umno Najib yang dibawa oleh askar2 baju merah Umno .... 

TAHNIAH Baju Merah !  Anda memang layak sebagai Wira Umno !

PS - Pihak Polis diharap ambil tindakan sewajarnya mengikut undang2 negara ya. Tak perlu tweet pun ok ... 


dinturtle

About dinturtle -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :

19 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
October 8, 2016 at 8:25 PM delete

bagus samseng2 UMNO...lagi kau tunjuk kuat, tunjuk samseng, lagi le buat aku meluat dengan UMNO..sekarang UMNO dah terdesak dan terpaksa menggunakan taktik untuk menakutkan org...cakap negara demokrasi bro...ni bukan negara demokrasi...ni negara penuh dengan samseng, penuh dengan penyamun...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 8, 2016 at 9:50 PM delete

bapak kencing berdiri...anak kencing belari..
kalau dia rasa kuat..ramai lagi orang yang kuat..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 8, 2016 at 10:23 PM delete

Ini tak boleh dibiarkan...samseng kena lawan samseng..polis tak kurang brani bertindak kpd samseng baju merah..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 8, 2016 at 10:56 PM delete

Tak lama lagi bila umno dah melingkup ..kita ludahkan muka jamal pondan ni ramai2. Insyaallah akan berlaku. Jamal pondan ni tak guna nasihat dah. Kalau tak betul ..mati aib budak ni.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 8, 2016 at 11:31 PM delete

Din, seluruh rakyat Malaysia nampak tak betapa jahanamnya kumpulan taik kucing baju merah ni.polis ambil tindakan segera jangan lepaskan budak baju merah yg tendang belakang tu. Penakut mcm anjing. Ramai beranilah ko. Cuba perhimpunan 19hb baju kuning berani tak ko buat camtu? Berani?
Inilah budaya samseng kg dusun yg diketuai oleh si ikan tongkol tu.
Memang jahanam negara kalau ujud kumpulan dan pemimpinnya seperti baju merah jahanam ini..

Reply
avatar
diny yusof
AUTHOR
October 8, 2016 at 11:46 PM delete

Sunggguh memalukan ! Melihat tingkah laku ahli ahli baju merah yang dipertontonkan melalui klip klip video , kelihatan tak ubah saperti lanun .

Jelas sekali , rata ratanya adalah melayu ... membuatkan saya berasa sungguh malu , jijik dan meluat kepada bangsa saya sendiri yang bersekongkol dengan manusia manusia yang berperangai lebih terok dari berok dan monyet di hutan .

Jamal Pak tongkol , ikan tongkol ke , ikan bakar ke , sebagai salah seorang ketua UMNO , tauke ikan bakar walau pun sudah bangkrap , seorang Dato berperangai betul betul macam samseng .

Jelas kelihatan majority pembontot pembontot dia adalah budak melayu yang menunggang kapchai .. bukan menghina , tapi dari situ dapat di rumuskan taraf mentality mereka , kedudukan ekonomi mereka . Adalah lebih baik dan bermenafaat jika Jamal , jika dia benar benar jujur dalam perjuangannya , mendidik mereka mereka ni kejalan menaikkan lagi taraf kualiti hidup mereka . Bukan nya kearah menjadikan mereka menjadi samseng .

Reply
avatar
Sofian Isnail
AUTHOR
October 9, 2016 at 12:08 AM delete

aku nk tengok apa si Khalid KPN akan tangkap budak2 samseng baju merah ni??

Reply
avatar
Nenekghuffran
AUTHOR
October 9, 2016 at 12:33 AM delete

Betul tu.... bila umno dah melingkup nanti... tolonglah ramai2 tangkap si jamal barua ni...lepas kita ludah dia... nenek nak sental pulak mulut dan anu dia dengan cili api..... ingat tu...jgn bagi dia lepas...

Reply
avatar
Osman Parang
AUTHOR
October 9, 2016 at 1:01 AM delete

Darah aku dah start menyirap bila aku nengok geng baju merah ni. Ini semua genster2 bangang. Kecik2 tak nak mampos dah besar susah kan rakyat malaysia.

Reply
avatar
Tajul
AUTHOR
October 9, 2016 at 1:25 AM delete

Panggang dia atas tempat bakar ikan kedai dia

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 9, 2016 at 1:59 AM delete

cuba check depa ni ambik dadah kut..tu yang berani semacam je

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 9, 2016 at 7:05 AM delete

Ada Geng baju merah berlambangkan logo UMNO. Tiada lagi Nilai dan Budaya Melayu dalam UMNO.UMNO sekarang sudah tidak beradap. Dari tarian melayu sudah bertukar tarian gelek.Dari sikap kesederhanaan bertukar menjadi kesamsengan. Tindakan tatatertib hanya berpilih pilih. Benar kata Tun dan vateran UMNO bahawa UMNO sekarang sudah berubah dan lari dari prinsip asal. Buat lah apa saja, asalkan Ketua selamat diatas singgahsana.

Reply
avatar
ibrahim darus
AUTHOR
October 9, 2016 at 11:24 AM delete

Sdr Din
Saya tak dengar pun ada mana mana pemimpin UMNO yang mengecam tindakan kumpulan baju merah ini.
Siasatan Polis amat perlu untuk nencegah kelakuan samseng kumpulan baju merah.
Mungkin tuan boleh mengulas persamaan perlakuan kumpulan ini dengan perlakuan penyokong Hitler sebelelum beliau berkuasa dahulu.

Reply
avatar
Tajul
AUTHOR
October 10, 2016 at 1:17 AM delete

Xadanya sama macam Hitler

Lebih pada cerita Tamil je sebenarnya

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 10, 2016 at 12:31 PM delete

Nampak geng baju merah boroi2...mmg imej parti Najib... Byk terima derma kabilah.
Ni profil mamat2 yg mengeteh malam2, kaki lepak. Kalau jenis yg berniaga, customer pulak yg kena mintak tolong ....pe'el 'pantang dicabar' perghh... bertempik bukan main. Selekeh betul! Kesian sungguh org melayu dikeldaikan pahlawan Bugis & permaisurinya.

Reply
avatar
Othman Ahmad
AUTHOR
October 10, 2016 at 4:28 PM delete

Bila mana.......BERSATU TEGUH.
Kesudahannya....UMNO RUNTUH

Jamal Setongkol si Jamal Tongkeng
Tongkeng Jamal di atas ambin
Jamal bahlol bila menonggeng
Ali Tonjol dah naik angin

Bangla bersepah kerja si Zaid
Bangla marah tak tentu arah
Baju merah dah datang haid
Baju merah cekik darah

Bangla bersepah merata jalan
Merata jalan tak tentu arah
Baju merah berdatang bulan
Datang bulan berkotoran darah

Marah bukan sebarang marah
Marah menyala bagai nak telan
Merah bukan sebarang merah
Merah sebab tak ikut bulan

Sepatah kata Pendekar Mustarjo, "Samseng Taik Minyak".

Hendak gugur gugurlah nangka
Batang pauh usah ditimpa
Hendak berkubur kuburlah segera
UMNO dah lusuh mengira masa

BERSATU TEGUH...UMNO RUNTUH..!!!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 10, 2016 at 9:49 PM delete

sekejap daesh sekejap dap sekejap melayu sekejap ikut perlembagaan sekejap lompat kereta boleh sasau nih

Reply
avatar
NAA ZAR
AUTHOR
October 25, 2016 at 3:15 PM delete

Takde kemanenye geng baju merah ni bro......sikit hari lagi MENCAWAT EKOR lah dorang tu..... bile nak tutup malu nanti depa ghamai2 tukar baju pakai baju kuning........tak caya? ....... tunggu aje akan tibe mase nye. Mulai sekarang kita pakat2 cam muka depa, ambil gambar ka so that bila depa tukar pakai baju kuning nanti.........paham2 ajelah

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
November 16, 2016 at 1:39 AM delete

Tahniah bro kerana menjadi rakyat malaysia yang masih ada hati nurani..sedangkan baju merah tu hati hitam..kecian dkat bro bersih tu kena terajang..padahal dia bayar cukai jalan..apalah salah dia nk lalu..bodo sungguh laa macai2 najib nie..najib tuu songlap duit berbilion2 xnk marah pulak..dok p kipas,cium lagi bontot dia..bodo laa umno skg nie..tun razak dulu xmacam dia..bapak membangunkan negara..tapi anak menjahanamkan negara..malukan nama malaysia di mata dunia..di turki kalau org turki dgr nama org malaysia..dorg sindir jer..tgok erdogan bangunkan turki macammna..ada rasuah mcam najib
..puihh...org nk pemimpin islam macam erdogan..bkn nak tukang lanun..

Reply
avatar